2011. január 3., hétfő

Csücsökmanó és Barkás sapi

Boldog új évet kívánok mindenkinek aki erre jár. :)
Szépen és gyorsan elteltek az ünnepek, újra elkezdődött az iskola, óvoda.
Ez a sapi a Barkás minta alapján készült, már régóta megvan, és van 2 testvére is. :)
Viszont nemcsak az én érdemem, hogy elkészültek, mert én elkezdtem aztán átadtam anyunak, aki folytatta és én fejeztem be :)
Szóval közös munka eredménye.Majdnem szűk lett a fejemre, de gondoltam nyúlni fog, és így is lett.
A 2 testvéréről nem készültek képek, az egyik anyué lett, a másik az egyik tesómé. :) Szép lila színátmenetes és szürke átmenetes, szintén ebből a szépséges Taos fonalból. Pont ennyi volt még belőlük, egy sapkányi, illetve az enyémből még sikerült egy nyaksálat is horgolnom mellé.





Fonal: Crystal Palace Yarn Taos
Horgolótű: 4 mm



Ő pedig a kis csücsökmanó, ami egy gyors délelőtti napon készült el. Délután vendégségbe mentünk egy ismerősömékhez, és az ő 4. gyermekük kapta ajándékba.
Ő az első kis manóm, és a képek nem adják vissza, milyen cuki lett. Nagyon szép almazöld plüssből van, nem tudtam mennyire szeretik a rózsaszínt, így ez mellett döntöttem. Itt a képeken olyan hókadt színe van, de élőben nem ilyen. nagyon tetszett az anyukának is, és a kislány is rögtön elcsámcsogott rajta :)
Érzem készül még ilyen is.




1 megjegyzés:

Pillle írta...

Egyre termékenyebb vagy! Szépek lettek, egy olyan kis manókát én is elfogadnék. Miért nem kértél meg valakit, hogy fényképezzen le a sapiban? Kíváncsi lettem volna :)