2008. november 26., szerda

Kendővel kötött kapcsolat

Ezzel a címmel jelent meg tegnap a helyi újságban egy cikk.
A Babahordozó Hét idejére nem fért be, így megkésve kissé, de az egyik helyi baba-mama klub szervezett egy hordozós előadást.
A kecskeméti Mamamis lányokat (minket) kérték fel, hogy mutassuk be a hordozóinkat és népszerűsítsük :)
Nagyon vártam a napot, bár nem vagyok egy beszélős típus, azt másra hagytam volna.
Sajnos viszont két gyerekem lebetegedett, azóta a 3. is, és én sem vagyok a toppon, mert úgy elkapott a nátha, hogy majd szétesik a fejem. Így lemaradtam egy jó kis programról.
A lányok viszont nagyon ügyesek voltak bizots vagyok benne, még a helyi média is kivonult üdvözlésükre :)
A cikket itt elolvashatjátok, sajnos képet nem tudom miért nem rakták fel, pedig az újságban benne van és nekem nagyon tetszik.

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Jaj, de jó, és milyen találó a cím, igazán igényes, nem úgy mint a pesti Éva metrózik a gyerekével című! Jó egészséget és jobbulást!
Úgy hiszem valami van a levegőben, mert mi is dögrováson vagyunk és most én is, tegnap olyan magas lázam lett, hogy nem győzött Zoli hűtő fürdőzni meg borogatni!

King.art írta...

Köszi Orsi, Neked is jobbulást.

Erola írta...

Sajnos én sem tudtam elmenni, mi is betegeskedünk :-(

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.