2009. június 20., szombat

Cserebere Délkával

Húsvéti báránykáim megtetszettek Délkának, megkérdezte nem varrnék-e neki ilyet. Persze szívesen varrtam. Árakat hirtelen nem tudtam kitalálni, mivel még nem nagyon varrtam eladásra, és mivel láttam milyen szépen horgol, gondoltam inkább csereberéljünk.
Én akkor kezdtem horgolgatni, Gerda kalapkájával bíbelődtem éppen. Tudtam, hogy a másik két gyerekemnek nem fogok tudni a kevés időmből még sapit horgolgatni a nyáron, és ezért kértem, horgoljon nekem sapit, egyet Zorkának, egyet Zalánnak.
Nem bántam meg. Amikor megérkezett a csomag, teljesen elámultam, annyira szépek voltak. Zaláné csak egy sima sapi, fiúnak nem akartam túlcicomázni, Zorkáé egy csini lányos darab, de olyan szépen vannak horgolva, hogy csuda :)
Gyerekeim imádják, csak annyira nehéz őket lecsevégre kapni, hogy eddig húzodott ez a bejegyzés.
Most végre sikerült és a 3 gyerek egy képen mosolyog.A zöld kalap Gerda fején pedig már a saját művem. Hihetetlen, hogy ezt én csináltam :)) Kicsit nagy lett a fejére, de így legalább jövőre is tuti jó lesz rá.
Steinbach Capri Ombré fonalból készült, és nagyon szép zöld átmenetes. Nem akartam már megint rózsaszínt készíteni, és nem bántam meg szerintem nagyon szép színe van.
10 deka fonalból készült, a végén éppen annyi maradt amiből Zorkának gyorsan horgoltam a hajpántot.
A pánt érdekessége, hogy alul gumival kapcsolódik, hogy ne kelljen kötözgetni, és könnyebben igazodik a fejre. A gumit horgoltam körbe, így az teljesen eltűnt csak a szép fonal látszik :))
Erről majd holnap készítek képet, mert a virágok most kerültek rá.

Majdnem elfelejtettem, mit küldtem én Adélnak. :)
Kapott két gurulós bárányt, két kis húsvéti barit, a néhány akaszthatós tyúkocskát a gyönyörű sapikért cserébe.
A képek róluk elég rosszul sikerültek, mert postára adás előtt jutott eszembe, hogy gyorsan fotózzak. Remélem majd Délka mutat esetleg jobb képeket róla :)
Még mielőtt elfelejtem, kaptam tőle egy nagy adag nagyszemű kukoricát is. Emlékezett rá, hogy írtam egyszer erről a blogban, mennyire szerettem régen, és sehol nem találtunk.

Köszönöm Neked Délka itt is az ajándékokat!




3 megjegyzés:

Pillle írta...

Jók lettek a báránykáid! Tetszik az arcuk nagyon.
Vigyori gyerekek meg... :)

Timici írta...

helyes a gyerekeid!:o)
a sapik és a barik is jók lettek, ügyes csere volt;o)

Kriszta írta...

Szióka,

Akartam mailt küldeni, de nem találok címet :)
Aranyosak a gyerkőcök nagyon, jól áll a sapi nekik :)
A táska fonala Lisa, tiszta műszál (ez volt hirtelen maradékba.... az alján látszik is kicsit, hogy nem lett elég, s másfajta feketével lett befejezve). Szoktam tartalékolni ilyen fekete műszálas fonalat, mert olcsóbb ugye jóval, és nagyobb projektekhez, mint
például a takaró volt, ahol minden négyzetet körbehorgoltam, aztán az egészet megint, arra tökéletes ez az olcsó, műszálas fonal is. A horgolótű pedig egy ezeréves nagyanyóról rámmaradt tű, ami akkor annak idején úgy lett csináltatva, ezért számozás nincs rajta, de kb. olyan 3-asnak felelne meg. Igazából nem szoktam foglalkozni az anyag-tű méretekkel, ezért is nem vagyok benne biztos... Most láttam a könyvjelzőidet is, meg is mosolyogtam, hogy jéééé :D, csak én az utolsó sorba raktam apró gyöngyöt is, és a leírást is másfele találtam (bár nekem az angol, olasz leírások héberül vannak, inkább csak rajz alapján boldogulok). Ja és a báránykáid is nagyon édesek. :)