2008. október 14., kedd

Zoknifonalak az Aldiból:)

Két napig szinte az internet közelébe sem jutottam, ugyanis, mint lentebb látható, zsúfolt programunk volt a hétvégén szerencsére :)
Így aztán a Mamamin sem láttam, hogy a lányok az Aldis fonalakat ajánlgatják. Timi csörgött rám reggel, hogy nézzem csak, mi van az áruház honlapján. Persze, hogy itt Kecskeméten nincs Aldi. Na, nem mintha hiányozna, csak ilyenkor :)
Szóval gyors gondolkozás után autóba ültünk és átruccantunk Ceglédre. Nagyon nehéz volt válogatni, itt kb. 10 féle fonal volt, abból csak 4 félét vettem, a többiért sír a szívem. Eszméletlen jó színek voltak, és végre tényleg zoknifonal, amiért eddig kiloholtam a lelkem, hiába.
Most viszont itt vannak és már csak kötésre várrnak. Elég vékonyak, szerintem 2,5-es tűvel kell kötni őket, ezért felnőtt zoknit egyelőre nem vállalok be, majd meglátjuk.
Ilyen színeket vettem, persze mindegyikből van még 2 gombolyag, hiszen 4 volt egy csomagban:

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

sure, why not!

Unknown írta...

De jó mindenkinek!
Ezek szerint csak a pesti Aldiból spórolták ki a fonalakat...
(Nálunk ugyanis nem volt egy darab sem...)

Jucuu írta...

Ááá, az a zöld milyen szééép. Meg a piros is. Kérdeztem a húgom, felénk nincs-e közel valahol, de nincs. Pedig vetettem volna vele. :)

King.art írta...

Lányok, még nem merem ígérni tutira, de vasárnap lehet átmegyünk Ceglédre, mert ott lakik az anyósom. Ha megyünk, szívesen veszek nektek amilyet szeretnétek és elpostázom. persze, ha még lesz akkor.

Névtelen írta...

Szia,
irtó klasszak a fonalak, persze Aldi egy szál felénk. :(

Névtelen írta...

Nekem is ez a pirosas és a kél-narancs van:) Nagyon szépek!

Dominika írta...

Na milyen klassz fonalakat sikerült venned:) Legközelebbi talin legalább 5 pár zoknit mutatni ám:)))

Orsi írta...

Üdv a mamami-ról! Hú, Zorka, de szép fonalak! Mi lesz belőlük?

King.art írta...

Köszi lányok, valóban nagyon szépek, remélem hamarosan készül belőlük egy-egy zokni, vagy más :)

Erola írta...

Kipécéztelek a blogomban :-)Erika

Gabella írta...

Jaj, de nagyon szépek! Én is akarok! De felénk sincs aldi... :(