2008. szeptember 22., hétfő

Új szerzemények

A kecskeméti Tűvarázs bolt kiárusítást tart, utána úgy tűnik sokunk nagy bánatára bezár. Ami viszont nekem jó volt így, hogy a fonalak is akciósak, és ezeket a gyönyörűségeket jóval olcsóbban megkaphattam.
A TAOS, az ugye elmaradhatatlan, egyszerűen imádni való, nem tudom még mi lesz belőle, de kellett.
A többi pedig Panda Cotton és Panda Wool fonalak, zokninak is szuperek állítólag, hát remélem, mert feltett szándékom, hogy ezekből a gyerekeimnek zokni készül. Persze ahhoz először be kell fejeznem az első zoknit, amit az én méretemben kötöttem (én balga), és így tovább tart. A fél pár már majdnem kész van, dehát ugye 2 lábunk van és a másik még most következik.

Ez pedig egy másik boltból van tiszta gyapjú ez is, sapka vagy sál lesz belőle. Eredetileg Gerdának akartam, de a fonalgyártó eredeti oldalán olyan sötét, fiús ez a szín, hogy lehet inkább Zalán kap egy sapkát :)

Nincsenek megjegyzések: