2008. szeptember 23., kedd

Hétvégi pelenka varrás

Hamarosan eljön a pillanat, amikor Gerda kinövi a Kushies pelusait, már most is elég határeset neki a kisebbik méret, de még használható. Kénytelen voltam még pelust varrni :). Hétvégén 3-at kiszabtam, sajnos csak kettőt tudtam megvarrni, a harmadik még sorsára vár. Pedig nagyon kíváncsi leszek, mert ez szélesebb fenékrésszel készülne, nem tudom mennyire lesz használható. Addig nem mertem kiszabni az elefántos PUL-t, mert ha mégsem jó, akkor dobhatom ki és abból csak fél méterem van.
Közben elkészült a fél pár zoknim is, remélem hamarosan a másik is kész lesz és akkor teszek fel képet, addig csak a pelusokról.
A bordó egy zsebes AIO, abban nem volt nedvszívó, mikor fényképeztem, a másik pelusbelső. Ez annyira pihe-puha és nagyon szépen sikerült a varrása is. Hát a bordó nem lett tökéletes, megint sikerült a varrógépnek bebizonyítani, hogy nem szereti, ha az alsó és felső cérna nem ugyanolyan színű, bár az is lehet, hogy én vagyok a béna. Kénytelen leszek még gyakorolni. :)
A két pelus érdekessége még, hogy ugyanazzal a szabásmintával készültek, csak az egyik a színén, a másik a visszáján van összevarrva. Így a bordó kisebb lett, de szerintem fodros pelus nem használható AIO-nak, legalábbis én azt gondolom, de ha mégis, akkor szóljon valaki :)
Viszont egyre inkább elgondolkodom a patentprésen, egyszerűen elegem van a tépőzárakból, vacakok, hamar szétmennek, és ronda is.
Csak ne lenne akkora árkülönbség a kettő között :(

1 megjegyzés:

Jucuu írta...

Fodros pelust tényleg nem nagyon lehet varrni AIO-nak, bár láttam már olyat is, a titka abban rejlik, hogy csak a belső anyagra kerül fodor. Aztán hogy használatban jó-e ez, azt nem tudom. A pelusaid nagyon szépek lettek!