2008. augusztus 25., hétfő

Egy újabb pelus :)

Tegnap este a nagyobb gyerekeim a húgoméknál aludtak, így este volt egy kis időm és megvarrtam a pelust, amit a Jucuu -tól kapott PUL-ból varrtam. Ez is egy zsebes pelenka, csak itt a külső réteg a PUL, így nem kell külön külső a gyerekre. Nagyon szép lett, az első próbát kiállta. Még mosásra vár, mert elvileg ezeket ki kell mosni, hogy az anyag a varrástól ne legyen vízáteresztő.
A belső része bébiplüssből van.
Múlt pénteken anyuéknál a gyerekekkel nemezeltünk. Már régóta szerettem volna kipróbálni, most anyósomtól kaptunk gyapjút, mivel ő ceglédi és ott van egy gyapjús mester.
A gyerekek labdát csináltak, én meg nekiálltam egy olyan kis neszesszer-szerűségnek. Hát mit mondjak, megszenvedtem vele, a csuklóm jól kikészült a sok gyúrástól. :)
A végeredmény nem lett tökéletes, de első próbálkozásnak megfelel. Kicsit nagy lett a minta rajta, de nem gondoltam, hogy ekkora lesz. Cipzárt varrok majd bele, hogy zárható legyen.

1 megjegyzés:

Pillle írta...

Tök jó ez a nemez szütyő! A pelusok is, csak azok már nem hoznak annyira lázba. :)