2017. július 29., szombat

Élménykülönítmény-----egy más élmény

Bár a mostani téma nem kreatív énemről szól, mégis megosztom Veletek, hátha az itteni olvasóim között is van segíteni tudó ember :)

Aki ismer és követi az írásaimat, az tudja, hogy nagy fába vágtam a fejszémet. Szeptember 10-én készülök lefutni életem első félmaratonját. Igaz csak 21 ezer párszáz méter, mégis nekem egyik mérföldkő lesz a futásos életemben is. Nagy izgalommal készülünk rá, és mivel a cél amúgy is nagy, hát álmodtam rá még egy nagyot. :)
Felajánlottam ezt a 21 km-t jótékonysági célra. Hiszem, hogy együtt többre vagyunk képesek, és vannak olyan ismerőseim, nem is kevés, akik velem együtt segíteni fognak a rászoruló gyermekeken.
Csatlakoztam a Bátor Tábor Élménykülönítmény csapatához. Szeretném ezt a 21 km minden percét élvezni és a saját gyerekeim kívűl minden Bátor gyermekért futni.
Mostantól árulom a kilométereimet, az oldalam tegnap aktiválódott. A befolyt összeget pedig daganatos gyerekek táboroztatására ajánlom fel.
Nektek csak annyi dolgotok, hogy a lenti Élménykülönítmény oldalamon keresztül támogatjátok a futásomat. Lehet ez egy csoki, pizza vagy mozijegy ára, nem az összeg nagysága számít, hanem a jó cselekedet.
 
Hiszek az összefogásban. Együtt sokra vagyunk képesek.

Köszönöm Nektek a segítséget a gyerekek nevében is! Köszönöm a megosztásokat is, az ajánlásokat, biztos van még környezetetekben segítő szándékú ember. :)
Szóval... visszaszámlálás indul...Veszel tőlem egy kilométert? :)

http://elmenykulonitmeny.hu/
 


 

Nincsenek megjegyzések: