2013. december 19., csütörtök

Kék és narancssárga - avagy a vöröshajú lány

Ági kérésére elkészült a másik kislányának is a baba, ő egy kb. 40-45 cm magas leányzó. Vörös göndör fürtjei lettek, ami szerintem nagyon jól passzol a kék csinos rucijához. :)
Ő már tervben volt, mégis egy fél nappal később lett kész, mert készítése közben derült ki, hogy nem lesz elég a fonal a hajának, így az utolsó pillanatban tudtam utánrendelni. Szerencsére nagyon gyorsan megérkezett, így már ő is nagyon várja a karácsonyt :)




A karácsonyt Gerda is nagyon várja, mert mióta az első baba elkészült, azóta mindennap azt kérdezi, neki mikor készítek végre? :)
Van neki manóbabája, sőt még vagy 3 baba itthon, de most saját kell, olyan, mint ő.
A karácsonyi pihenésben pedig lesz időm arra, hogy neki is elkészülhessen.





5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szent ég, csak nem orrszarvún lovagolt??? :)))
Juli

King.art írta...

Ez valami vicc akart lenni, Juli?

Névtelen írta...

Jaj, dehogy! Létezett úgy jó negyedszázada egy Éjszakai Bitlisz (sic!) nevezetű underground zenekar, nekik volt egy "Vörös hajú lány" című daluk. Ebben a dalban szerepelt a "kék és narancssárga" kombó, és nem mellesleg ez a vöröshajú lány orrszarvún lovagolt... Úgyhogy a posztot olvasván megdobbant a szívem, hogy hűha, valaki emlékszik még erre! :)
Elnézést, hogy félreértést okoztam!
Juli

King.art írta...

Kedves Juli, semmi baj, azért örülök, hogy nem csak vicceltél :) Sejtettem én, hogy valamihez kapcsolódhat, még a neten is rákerestem, de nem találtam semmit. Sajnos a zenekart nem ismerem, nekem Cipő Kék és narancssárga száma ugrott be, mikor írtam a posztot :)
A zenekarral kíváncsivá tettél, de sajnos nem találtam róluk semmit :(
Kellemes ünnepeket!
Kinga

Névtelen írta...

Sajnos én sem, de ez már nagyon régen volt, még az internet előtti időkben. Ki tudja, porosodik-e még valahol egy-egy azokból a felvételekből...
Boldog új évet! :)
Juli