2013. október 23., szerda

Heti fonós - Nefelejcs

Nefelejcs színben pompázik ez a fonal, ami manópostás új-zélandi gyapjú volt lánykorában. Viszonylag gyorsan megfontam, ennek oka, mint utólag kiderült, hogy csupán 5 dekányi maradt belőle, mert a többit elkártoltam ehhez a fonalhoz :) Így aztán valószínű nem lesz elég a kendőhöz, amit ebből és ebből a fonalból akartam kötni. Most várok, hátha majd megmondja, mi szeretne lenni.
Úgyis mással vagyok most elfoglalva, hosszú idő után újra, egy kedves ismerősöm kérésre babát varrok, és nagyon élvezem. Nemsokára őt is megmutatom. 

Addig jöjjön pár kép a fonalról: 


A kész fonal navahoval cérnázva 150m /56 gr lett.

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hű, pedig milyen jó kis univerzális lett a vastagsága... Milyen kendőbe szántad?

King.art írta...

Tudod, még beszéltük, hogy passzolna egy Cameonak a másik fonallal, de szerintem nem lesz elég, és a másik kicsit vastagabb is lett :)

szaberka írta...

Szép ez a kék...