2012. november 5., hétfő

Békaszájú táska

Szép neve van ennek a táskának, olyan érdekes. Főleg, hogy nem szeretem a békákat és elsőre a táska sem tetszett túlzottan.
Azért elmentem varrni, mert így legalább varrok, hogy a Faluházban Judit havonta egyszer varrást szervez.
Sokáig kerestem a megfelelő anyagot hozzá, de állandóan az az eldugott függöny járt az eszembe, hogy abból még tetszene is, de az olyan szép és még bármire kellhet... persze már vagy 3 éve a fiókban pihen :)
A végén csak belevágtam és kiszabtam, így a függöny egy része átszellemült, és most már nekem is tetszik a békaszáj :)
Persze ami még nagyon tetszik, majdnem ennél is jobban, az a békaszájú körözött :)))))





5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Használtad már azóta? Praktikus? Nem csak a kocsiba be-kiszállni, mittomén, boltban sorban álláskor kibányászni a pénztárcát, ilyenek...?

Mert szép, de gyanús nekem, mennyire jól kihasználható.

Hella írta...

De jó lett ebből az anyagból!! A táskádat látva majdnem sajnálom, hogy nem mentem el.:D Már kérdezni is akartam, végül is hova mentél, de akkor már látom.:)Már alig várom, hogy láthassam élőben.:)

Kuruczné Marcsi írta...

Szuper lett :)

szaberka írta...

Szóval hogy is van ez? Meg kell szemlélnem közelebbről...:)

ZsuzS írta...

Köszönöm a dicsérő linkelést, de nekem akkor is tetszik a te munkád, mert mindig olyan szépen megcsinálod a tűzést, én pedig még abban nem vagyok jó, de nem is gondolom hogy jobban menni fog, mert nincs annyi türelmem mint neked. Szóval a tiéd sem kutya, inkább béka.:)