2011. július 13., szerda

Kékszemű Panka

Végre sikerült a képeket feltenni a babáról. A fényképezőnk valamiért nem akar a géppel összehangolódni, nem tudom miért.

Bemutatom Kékszemű Pankát. A neve úgy született, hogy én szerettem volna, ha Virág vagy Panka, de a gyereknek hagytam meg a döntést. Gerda persze nem akarta egyiket sem, mivel az oviban van két kislány, akiket így hívnak és nem hasonlít rájuk :)
Azt mondta legyen Kékszemű.  Na, jó kis név, néztek a többiek, aztán kiegyeztünk végül a fenti névben. :)

Szóval íme Panka, aki kb. 45 cm.  Szőke hajú, kék szemű. Hímzett haja van. Először készítettem ilyet, szép lett, csak egy kicsit a frufruja lett nekem rövid vagy nem tudom, de valami nem stimmel vele és nem jövök rá, hogy mi :(



2 megjegyzés:

Waldorf manófaktúra írta...

Nagyon formás lett! Olyan igazi csecsemős. :-)
Frufru: nekem tetszik, de gondolkodom, hogy Neked miért nem annyira. Talán "túl" egyenes, nem? Jobban "kilóg" egy-egy hajszál, hosszabb, rövid, még rövidebb, hosszú, rövid, hosszabb, rövidebb stb, érted? Tehát nem egyforma (vagy közel egyforma) hosszú, hanem váltakoznak. Na, nem tudom, hogy jól írtam-e le.

King.art írta...

Jól írtad Gabi, értem én, és én is így akartam, mert Jucinál is annyira tetszett, de nyilván ez nekem nem megy. Vagyis elsőre nem ment, majd a következő. :))
Egyébként a haja is kissé világos nekem ehhez a bőrszínhez. Beleolvad, szóval gondoljátok meg, ha még nem kezdtetek neki :)