2010. október 11., hétfő

Shetland Triangle kendő

Ez a kendő elég sokáig várta, hogy végre elkészüljön. Kb. 1 évig, de inkább tovább. Tavaly írtam róla egy rövid bejegyzést,amikor a Noddy is készült. Hát azóta ebben a formában, elbújva valahol a kötős fonalaim között búslakodott. Amikor viszont a legutóbbi kötős talin a lányok mutatták a szebbnél szebb kendőiket, gondoltam, éppen ideje lenne szegényt elővenni és végleges formájába önteni :)
Nagyjából 1 hét alatt sikerült is, köszönhető ez annak, hogy a gyerekek délelőtt óvodában vannak, és ha épp nem volt más dolgom, akkor kötögettem.
Nagyon jó kötni, könnyű, kezdőnek való darab. A végén mikor elkészült, összeugrott formájában is már nagyon tetszett, de amikor blokkoltam a gyerekek ámuldozva nézték, mi lesz belőle.
Ma mikor kiszedtem belőle a tűket, Gerda ebben táncolt, nagyon tetszett neki, és végül persze Zorka is felpróbálta, mondva, "Anya, majd én is használhatom? "

Minta: Shetland triangle
Fonal: Rikker merinói, bordó, 85 gr
Kötőtű méret: 5-ös, leláncoláshoz 6 és 7 mm-es
Méret: kb.145*54


Gerdáról egész sorozatképet kellett készíteni, mert annyira tetszett magának benne :)






Zorka szelíden pózolva
Mikor kitűztem akkor néztem, hogy mennyire idióta vagyok, csíkos törcsire tűzni, mert így semmit nem mutat :(


Elég gáz ez a kép, de itt látszik igazán rendesen.
Minta közelebbről

A középső sarok :)
Csak hogy Zalán se maradjon le, ma megkapta a tanárnénitől a hegedűt gyakorolni,  hát egész délután pengette, becézgette :)


( nem tudom, én vagyok-e béna, de ez az új rendszer a képfelöltésről, meg a javítgatásokkal, eléggé kibabrál velem :(

6 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Aztaaaa!
Totál besárgultam az irigységtől !
Nagyon szép a kendőd !
A gyerekeid pedig gyönyörűek !
Gratulálok mindhez!

Elizanikó írta...

Aztaaaa!
Totál besárgultam az irigységtől !
Nagyon szép a kendőd !
A gyerekeid pedig gyönyörűek !
Gratulálok mindhez!

Pillle írta...

De jóóóó! És szép a széle is, kár volt tőle félned. Én is akarok már kendőt kötniiiii!

KicsiKató írta...

Énisénisénisakarooook!!! Azért ilyen szép gyerekek is kellenének a Shetland mellé... Na, nekiállok kötni:))))

Már most várom a következő talit, hozod majd a tündéreket is, ugyeeeee?;)

King.art írta...

Köszi lányok. :)
Kató, majd viszek, ha nem felejteném el, csak gyere te is ;)

Timici írta...

szuper lett a kendőd, az én Shetlandom pont ilyen tolnai gyapjúból van:o)))
Gyerkőceid édesek, gratulálok hozzájuk!