2010. július 15., csütörtök

Babavarrás

Mióta a Mamamis lányokkal összejövögetünk, szemezek a Waldorf babákkal.
Élőben sosem láttam még ilyen babákat, de éreztem, hogy ezeknek a babáknak lelke van.
Mióta megláttam Gabi babáit, azóta tudom, én is akarok ilyet készíteni. Eddig nem jött össze, most sikerült.
Köszönet érte Gabinak, aki megmutatta az alapokat és Hellának szuper verandás helyért :D
Varrtam már sok kis apróságot a gyerekeknek, mindenféle kis mesehősöket, viszont nem gondoltam, hogy majd ekkora élmény lesz a babavarrás.Azt hiszem ez elsősorban a jó társaságnak köszönhető, ami, mivel először nem volt teljes, másodszor is megismétlődött.
Mondjuk azt sem gondoltam, hogy a feje összeállításánál szétmennek az ujjaim.. :)
Nem gondoltam azt sem, hogy majd ilyen sokáig tart a haja, mire elkészül. Készülhetett volna másképp is, ahogy először elképzeltem, varrva lett volna, de miután felmérlegeltem magam a varrógépen, és láttam a szép "horgolt" hajú babákat, inkább emellett döntöttem.
Nem bántam meg, bár eltartott egy darabig :) Az persze érdekelne, hogy a profik, hogy csinálják, hogy kevesebb haja van, és mégis szép a baba, mert ennek rengeteg lett, belement vagy 5 deka Rikker merinói. :)
És amit legfőképpen nem gondoltam volna, hogy Gerda, akinek készült, úgy megszereti, hogy még félig kész hajjal is hurcolgatni kellett boltról boltra. Eddig nem nagyon babázott, inkább autózgatott, de úgy látszik ez a baba belopta magát a szívébe. Mikor kérdeztem, mi legyen a neve, azt mondta "Én". Nem értettem, aztán rájöttem hogy saját magára gondol, vagyis Gerda lesz a neve. Remélem hamarosan készül következő is, hiszen Zorka aranyhajú királylányt szeretne és Zalán is pályázik egy fiú babára :)

Ez a kutyus pedig már vagy 2 hónapja várja, hogy lefotózzam. Zalán névnapjára készült, mert neki is kellett egy mini eb, mint Zorkának. A szeme nem lett igazán jó, mert ugye van szemöldöke, és alatta a szeme, de mivel nekem nincs műszemem, egy ezt is varrnom kellett. Így elsőre kicsit olyan, mintha 4 szemű lenne :D Már megszoktuk, és simán bele tudunk nézni a szemébe :)


Itt pedig az édes 3-as kedvenceikkel :)

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Tündéri lett a baba, nagyon nagyon tetszik!!!!
És a kutyus is nagyon aranyos :)

Ledorka írta...

Meseszép a babád. :) Engem is vonzanak a waldorf-babák. Annyival kedvesebbek a bolti műanyagoknál! :) Mici lányomnak is van egy (nem én varrtam, táskáért cseréltem), és imádja.

Gabi írta...

Aztaaaa, Kinga!!! De szép!!! Nagyon ugyes vagy!!!! Ti meg majd babaruhákat mutogattok majd nekem, mert én meg azt nem tudok. Ez kis egyszerű is nagyon-nagyon tetszik.
Mikor is lesz a következő babavarrás? És kinél? :-)

Hella írta...

Jaj de jó lett!!! Nagyon szép! És látom a tiednek is rengeteg haja lett.:D A ruhája is nagyon szép! Csini lett.:))

King.art írta...

Köszi lányok, örülök, hogy Nektek is tetszik.

Gabi, kinél legyen? :)

Paat írta...

Nagyon szép ez a baba és teljesen igaza van a kislányodnak, hogy "Én" a neve. Jó ezt mástól is hallani, mert igen meglepődtem, mikor a 2,5 éves Vilmos fiam a neki varrt fiúbabának egyértelműen a Vilmos baba nevet adta:) Olyan okosak...
http://www.patriciakezmuvesmozaik.blogspot.com/2011/06/boldog-vilmos-napot-my-first-doll.html