2008. december 31., szerda

Karácsony- újév

Véget ért a karácsony, szép volt, gyerekek élvezték, Gerda különösen, igazából most látott először karácsonyfát, hiszen tavaly még kicsi volt. Reggel mikor felkelt, nem tudott betelni vele, csak állt, fogdosta a díszeket és magyarázott, teljesen feldobódva. Tündéri volt.
Volt sok ajándék, éneklés, finom vacsora, aztán a többi nap rokonlátogatások sora. Nagy a család és persze sehonnan nem hiányozhat senki:)

A karácsony ebben a lakásban az utolsó számunkra. Ugyanis közben sikeresen eladtuk, csupán arra várunk, hogy a bank a hiteltartozást levegye és már megkapjuk az utolsó részletet is. Közben pedig csomagolunk. Nem egyszerű. Az első ami anyuékhoz átkerült, az a 3 gyerekágy:) Úgysem használják, újabban, mindenki a mi nagy ágyunkon alszik,még szerencse, hogy 180-as méretű :)
Nem egyszerű csomagolni, azt hittem alig van cuccunk és közben rengeteg! Az a 3 ágy üres helye fel se tűnik a gyerekszobában, minden oda lett árhurcigálva, úgyhogy teljes a káosz. lehet csak engem zavar, de engem nagyon.
Remélem azért szépen lassan a káosz egyszer csak eloszlik és minden szépen becsomagolva várja a sorsát :)
Furcsa lesz megint anyuéknál, az biztos, de közben jó is. Teljes felső szint a mienk lesz, 3 szoba, és hát a lényeg, KERTES HÁZ! nem panel 8. emelet.
Közben tervezgetünk vagyis próbálkozunk, de már nem tudom hogy legyen. Alakulgatott a terv szépen, most rájöttünk, hogy a szocpolhoz a félszobákból kettő lesz egy, és így a felvehető hitel is csökken. mindegy jobb későn, mint soha :)
Csak a gond ezzel annyi, hogy mikor kezdtük az egészet,a pincéről azért mondtunk le, mert nagyon drága. Jó, akkor lesz garázs. Most viszont már lehet, hogy a garázst is le kell adjuk, mert nem bírunk vele, vagy a 4 szobával. A férjemmel most ez az örök vita, míg eddig teljesen egyetértettünk mindenben, most ő már nem akar garázst, én meg... nem tudom. nem tudom, hogy akkor hol lenne a kocsibeálló, elrondítaná egy külön helyiség az egész kertet.
Végülis, minek építkezik aki nem bír vele, igaz?

Mindegy, nem ezzel akartam traktálni senkit :)

Igazából az ünnepekről akartam írni, és arról, hogy kaptam az én kedves drága Timi barátnémtól, gyönyörű karácsonyi ajándékokat. Nagyon meglepett, teljesen meghatódtam, és ráadásul annyira szépek, amiket csinált. Persze ezt eddig is tudtam, hogy ő milyen ügyes,csak azt nem tudom, miért nem ír már blogot arról, hogy miket készít, mert annyira szépek, biztos sokan olvasnák, de én biztos :)
Szóval?
Szóval álljon itt néhány kép az idei karácsonyról:

4 megjegyzés:

Pillle írta...

Örülök, hogy jól teltek az ünnepek! Jó nézegeteni a képeket, tehettél volna többet :)

Amaranta írta...

BÚÉK nektek!

És hidd el utólag is pofás kis garázst lehet majd tenni a házhoz!

Névtelen írta...

Boldog új évet Nektek (még beleférek,5-ke van:)
Édes a minihóemberke,a csillagszórós kép meg a kedvencem!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.